Tutkimme asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihimme

Mies istuu bussissa ja puhuu puhelimeen.

Julkaistu:

Oulun seudun liikenne (OSL) mittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluihin kaksi kertaa vuodessa. Linja-autossa tapahtuva vuoden 2024 ensimmäinen asiakaspalvelun laadun mittaamiseen liittyvä kysely on aloitettu tiistaina 2. huhtikuuta.

Reilun kahden viikon ajan haastattelijat nousevat busseihin, ja antavat tabletilla täytettävän sähköisen palautelomakkeen matkustajille, jotka haluavat vastata kyselyyn. Kyselyyn voi osallistua myös vastaamalla suullisesti haastattelijan esittämiin kysymyksiin, jotka haastattelija kirjaa ylös. Tutkimuksen suorittaa ulkopuolinen taho, Roidu Oy.

Tahtotilamme on toteuttaa Oulun seudun liikenteen palvelut matkustajille helpolla, sujuvalla ja fiksulla tavalla. Kerro meille, miten hyvin olemme onnistuneet siinä!