Karhunkedontie E -pysäkki Oulun Äimärautiolla poistuu tilapäisesti käytöstä viikon 26 loppupuolella.
Muutos johtuu alueella tehtävistä Kembaanan rakennustöistä ja pysäkki suljetaan, kun se jää työmaa-alueen sisäpuolelle. Samassa yhteydessä viereinen Joulumerkinpolku E -pysäkki otetaan jälleen käyttöön. Alueen pysäkkijärjestelyt muuttuvat arviolta keskiviikkona 24.6.2026, mutta viimeistään perjantaina 26.6.2026.
Koska pysäkkimuutosten aikataulu on riippuvainen rakennustöiden etenemisestä, suosittelemme keskiviikosta 24.6. alkaen varaamaan tavallista enemmän aikaa Karhunkedontie E -pysäkille saapumiseen, jotta ehdit tarvittaessa siirtyä lähimmälle käytössä olevalle pysäkille.