Muutoksia OSL:n asiakaspalvelussa

Julkaistu:

Joulukuun 15. päivästä alkaen asiakaspalvelumme puhelimeen vastaa lipunmyyntiämme hoitava Oulu10. Oulu10:n henkilöstöllä on pitkä kokemus OSL:n palveluihin liittyvästä asiakaspalvelusta ja neuvonnasta. Oulu10 palvelee suomeksi ja englanniksi.

Asiakaspalvelumme numero ja aukiolo pysyy samana. Puheluihin vastataan maanantaista perjantaihin kello 9–15.30.

Jatkossa voit valita puhelun alussa puhelusi aiheen kolmesta eri vaihtoehdosta: 1) Aikataulut ja reitit, 2) Liput ja maksaminen ja 3) Muu asia. Aiheen valinnan jälkeen puhelusi siirtyy asiakaspalvelijalle.

Aiheen valinnan avulla saamme asiakaspuheluiden määrän ohella tietoa, mistä aiheista asiakkaat haluavat keskustella asiakaspalvelun kanssa. Aiheen valinta auttaa meitä kehittämään asiakasviestintäämme ja -palveluamme.

OSL:n oma asiakaspalvelu keskittyy sähköisesti lähetettyihin asiakaspalautteisiin. Pyydämme tarvittaessa kirjallisissa palautteissa esitettyihin asioihin lisätietoja liikennöitsijöiltämme ja lipunmyyntiä hoitavilta yhteistyökumppaneiltamme. Tämän vuoksi palautteisiin vastaaminen voi kestää. Lupaamme vastata asiakaspalautteiseen 30 päivän kuluessa.

Siirtämällä puhelimitse tehtävän asiakaspalvelun Oulu10:lle pyrimme nopeuttamaan kirjallisesti lähetettyjen asiakaspalautteiden käsittelyä.